Zamówienie okazało się rozczarowaniem? Produkt wygląda inaczej niż na stronie?
Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo, szybko i przyjemnie.
W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłać towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod adresem email toptester@protonmail.com . Rozstrzygniemy takie przypadki indywidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.
Proszę wybrać czy chcą Państwo reklamować produkt ( produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpić od umowy ( produkt jest prawidłowy, nie ma potrzeby podawać powodu zwrotu). W kolejnym kroku prosimy o podanie jak najwięcej informacji, które pomogą nam cały proces przeprowadzić jak najszybciej.
Formularz reklamacji dostępny jest pod tym adresem