Reklamacje i zwroty

Aktualizacja 01.04.2020

Aktualnie mogą występować opóźnienia w realizacji reklamacji i zwrotów,  powodowane technicznym problemem odbierania paczek z punktu odbioru na terenie Polski

Jeżeli zlecili Państwo zwrot lub reklamacje której czas od dostawy przekroczył 7 dni bieżących

Prosimy o kontakt mailowy z numerem przesyłki.

Przepraszamy za wszystkie utrudnienia.

Wysyłki odbywają się bez opóźnień

 

 

PROCES REKLAMACJI/ZWROTU:

  1. Poinformuj nas o swojej decyzji reklamacji/zwrotu mailem lub wypełnij formularz zwrotu i wyślij go mailem na adres sklepu.
  2. Po otrzymaniu informacji mailowej o chęci dokonania zwrotu, otrzymasz od nas maila na jaki adres odesłać zwrot
  3. Po otrzymaniu zwracanego produktu niezwłocznie zwrócimy Państwu koszty zakupu razem z kosztem wysyłki.

Regulamin reklamacji i zwrotu.

Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002 r. o ochronie niektórych praw konsumentów,

Kupujący  może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia wydania produktu.

Dla skuteczności odstąpienia od umowy, pismo z oświadczeniem powinno zostać przesłane na adres mailowy Sklepu.

Klient odsyła produkt na własny koszt na adres skrytki pocztowej który zostanie podany w osobnej wiadomości. Przesyłka może zostać odesłana wyłącznie Pocztą polską. Toptester nie świadczy innej możliwość zwrotu towaru.

Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia.

Zwracany produkt nie może być używany.

Zwrot ceny następuje niezwłocznie, nie później niż 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego produktu.

Zwrot ceny następuje na rachunek bankowy  wskazany przez Kupującego.

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za pobraniem.

www.TopTester.pl